تصور کنید الان من رو اون میز مخصوص دندانپزشکی دراز کشیدم و خانم دکتر دستاشو تا آرنج کرده تو حلقم و دندونمو عصب کشی میکنه! و به حرفهای عوامانشون به اجبار گوش میدم!

اون: این واقعیت داره که تو فیلم قهوه تلخ سر قیمت به توافق نرسیدن؟

جفتیش: نه بابا! ساده ای ها! چون مدیری تو جلسه فلانی شرکت نکرد این کار رو کردند(!؟)

من:

اون: عجب! این فلانی هم دندون درد داره ها! مگه زوره آخه! نخواست بیاد. حالا مطمئنی؟

جفتیش: شک نکن! تازشم میگن تو فیلمش زده نظام رو زیر سوال برده(!) از اون فیلمای دندون شکن سیاسیه

من: 

اون: جدی؟ چه جالب! کنجکاو شدم برم بخرمش ببینم چطوریه!

جفتیش: آره حتما بخرش! دندونم پاره شد از بس منو خندوند(!)

من: 

اون: میگم مطمئنی بخاطر مسائل سیاسی پخش نشد؟ آخه شبکه 3 تو تمام شرایط پشت سر مدیری وایمیستاد؟ مطمئنی ربطی به پول نداره؟

جفتیش: آره! شک نکن! پول که ارزش نداره! ساده ای ها! مشکل همون دندون دردست!

من:


1. رقم پیشنهادی صدا و سیما به تهیه کننده فیلم قهوه تلخ 5 میلیارد تومان بود. (خسیس ها)

2. قهوه تلخ فقط در هفته نخست 5 میلیارد تومان فروش داشت.

+ من به در گفتم لیکن بشنوند، نکته ها را مو به مو دیوارها....

+ طنز تاریخی مفید و جالبیه! ارزشش رو داره!

بعدا نوشت: و مثل همه فیلماش تیکه های جالب سیاسی توشه! ولی به پای هزار چهره (که توش خیلی از مواد قانون اساسی رو هم بی نصیب نذاشت) نمیرسه! صدا و سیما هم محکم پشت سرش ایستاده بود