بلاگفا - BLOGFA
مدت هاست که دیگر به تو اعتماد ندارم. از تو می ترسم. تو را نا امن میپندارم.
انگار تو نمونه کوچک شده کشورم هستی

تو میزبان خوبی برای ما نیستی. آزار مان می دهی. به سلیقه ما توجه ای نداری.
خواستم سایت عزیزی را که یک سایت اخلاقی و فرهنگی است را در پیوندهای خودم قرار دهم گفتی که:
امکان درج لینک های تبلیغاتی، اسپم یا غیر اخلاقی وجود ندارد
ولی دروغ بود. و خودت هم خوب میدانی که هیچ کدام از موارد فوق را شامل نمیشد. تو با شخص او مشکل داری و از طریق ما می خواهی حالش را بگیری!
و ما را بازیچه خودخواهی های خویش کردی.
خواستم نام سایتی را در متن وبلاگم وارد کنم تا به دوستانم معرفی اش کنم ولی تو گفتی که:
امکان درج چنین پستی به دلیل وجود اسکریپ یا لینک غیر مجاز وجود ندارد.
تا کی ما باید وسیله ای برای سیاست بازی ها شویم؟
کی می شود که تو را میزبانی بیابم که برای کاربرانش احترام و ارزش قائل است و بی طرفانه و بدون غرض به میزبانی بپردازد.
قالبی که خیلی دوستش داشتم را حذف کردی بدون آنکه قبل از آن به من اطلاعی بدهی
و همچینی تمام کدهای امکانات وبلاگم را
و حتی تذکری هم ندادی بعد گفتی که:
استفاده از برخی کدهای موجود در قالب ممنوع است
در ابتدا باورم شد
ولی وقتی تمام آدرس های سایت طراح کننده قالب را تغییر دادم هیچ ایرادی نگرفتی
یعنی تو به دروغ به همه گفتی که کد مخرب دارید.
ولی آن که مخرب بود خودخواهی بود و نه چیز دیگر. کدهایی که شبیه اش در تمام سرویس دهندها قرار داده می شود و هیچ یک از آن ها ایرادی نمی گیرند مد نظر تو نبوده و نیست.
هر چه می خواهی میگویی
هر کاری که دوس داری انجام می دهی
و به خواسته های کاربرانت هرگز توجه ای نمی کنی. می خواستم کامنتی را برای دوستی بگذارم و او را دعوت برای بازدید از وبلاگی کنم دوباره این را بر سر من کوباندی که:
استفاده از این آد رس ها مجاز نیست
حرف های قشنگ میزنی به زمین و آسمان گیر می دهی از همه جا ایراد میگیری ولی عمل درخشانی نداری. و ما میبینیم هفته ای نیست که بلاگفا از سرور خارج نشود. یا اینکه دچار اختلال و اشکال نشود.
نمیدانم این همه محدودیت در کجای قوانین ثبت وبلاگ ذکر شده بود که من آن را ندیده بودم.
خلاصه جناب علیرضا شیرازی عزیز؛

که من نمیدانم چهره معصو مانه ات را باور کنم

یا امپراطوری ات در بلاگفا را،
هوای این میهمانانت را داشته باش و بدان در نبود این همه میهمان بلاگفا جز یک نام قشنگ چیز دیگری نخواهد داشت. من که مدتی است با ترس در بلاگفا زندگی میکنم. ولی خواهش دارم که امکانات و خدماتت را افزایش بده. ثواب دارد به قرآن! قالب های پیش فرض ات بوی گند گرفته اند! دستی به سر و رویشان بکش.
+ من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید/قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید.