* اوایل تعطیلات تابستون یکی از آشنایان به من کاری معرفی کرد؛ طراحی و صفحه آرایی ماهنامه خدمت! اونم ماهنامه ای که از طرف استانداری خوزستان بین همه اداره ها به صورت رایگان توزیع می شد.

* طراح اصلی استانداری می بایست بنری رو برای سالن همایش طراحی می کرد، من رفتم اونو به یکی از معاونای استاندار رسوندم! طرحش خیلی دستی دستی و مسخره بود! انگار به نام من تموم شد!

* باید یه نمونه آزمایشی ماهنامه رو طراحی می کردم تا آقایون طراحی منو تایید کنند! طراحی کردم ولی اونم خیلی عجله با کامپیوتر خودشون! حتی عکسایی که از خود استاندار داشتم و اون آقاه (نمیدونم چکارست و اسمش چیه) خیلی کیفیتش پایین بود! که متاسفانه (یا شایدم خوشبختانه!) انگار زیاد از طرحم خوششون نیومد!

* معرف من (که رابط من باهاشون بود) با استانداری مشکل پیدا کرد! و من فرت شدم! به همین راحتی!

تا اینجا که چیز خاصی نبوده! بوده؟ ادامه فیلم رو تماشا کنید...

* من تو اون مدت فقط 3 بار رفتم استانداری! و در این 3 مورد حتی جمال مبارک آقای حجازی (استاندار) رو هم تماشا نکردم! تو اون مدت احتمالا خانواده می پرسیدن کجا میری! منم جواب میدادم!

* یا قمر بنی هاشم!!! اول فک و فامیل میومدن درباره سهام عدالت و یارانه ها می پرسیدن! و بعضا ازم می خواستن کار عضو شدنشون تو سهام عدالت رو من دنبال کنم! منم که دلسوز و نوع دوست! میرفتم می پرسیدم که قضیه سهام عدالت از چه قراره! تا خود فرمانداری هم یک بار رفتم! شده بودم مثل کافی نت ها و تو طرح ... خلاصه یارانه ها ثبت نامشون می کردم. زن عموم و دختر خالم اومدن گفتن که گل پسراشون امسال بدنیا اومدن! و آره دیگه...! اینا هیچ! هر کسی که انتقادی، فحشی، پیشنهادی، نامه ای، چیزی، میزی از رییس جمهور محبوبش می خواست به من مراجعه می کرد!

* نصف عمرم که تو پیدا کردن نویسنده مطلب یاشانس در حال گذره! نصف قبلیش رو تو پیدا کردن این خبرپراکن حرفه ای گذشت! همه شواهد و قرائنی که وصله دولت رو به من چسبوند و به این سرعت پخش کرد منو به یک جا سوق داد!

ZANANNEWS

(خانما به دل نگیرن! واقعیته!)


پی نوشت:

1. زنان وقتی افسرده می شوند به حرف زدن روی می آورند ولی مردان می روند به کشور دیگری حمله می کنند!!  http://www.en.kolobok.us/content_themes/BrilliantSnow/images/logo_godfather.png

2. چیه!!؟؟ چپ چپ نگاه می کنی؟ خب تو پست قبلی به چراگاهام خیلی فشار اومد! برید ببینید چه شلم شوربایی شد! نه من کوتاه میومدم و نه عزیزان! حالا گفتم یه زنگه تفریح بذارم بد نیست!

3. طرح جلد ماهنامه اینهاشش! انصافا چشه؟ با اون کامپیوتر کذاییشون تو 1 ساعت بهتر از این نمیشد!

6. قبل از اینکه نظرتونو بگید (و حتما بگید) در صورت تمایل قد یا شماره کفش و یا هر دو رو ذکر کنید! (بزنید به حساب کنجکاوی)

7. تصویر فوقانی صرفا جنبه تزئینی دارد!(یعنی به پست ربطی نداره! علکی گذاشتمش!)