به اسم خودت شروع میکنم! ای بهترین دوست

سلام!

خواهش میکنم وقتی می خوام بات حرف بزنم به من گوش بده! گناهامو به رخم نکش! بذار چند دقیقه خودمو فراموش کنم و فقط به یاد تو باشم. میدونم خیلی دیر اومدم در خونت! ولی !

به خودت قسم منو رد نکن. جای دیگه ندارم برم! تو ردم کنی به کی دلمو خوش کنم! منو می خوای به کی بسپاری! همه امیدم تویی عزیز من. همه دلخوشیم توئی. نذار پیش بقیه شرمنده باشم.

آقا همه رفتن...

همه رفتنو من تنها موندم. منو جا نذار از این قافله! منو از خوبات سوا نکن. بذار منه بیچاره هم بینشون گم بشم.

به خودت قسم حس میکنم دوسم داری. نداری؟ من خیلی تنهام! پیشم بمون! نذار دق کنم! بیا اشکامو ببین! ببین چطور از عشقت زار زار گریه میکنم! بیا منو تو بغلت بگیر! بیا منو ببوس! دلداریم بده! دلگرمیم بده! 

آقا گناه منو هم داره خفه میکنه! من نمی خوام اینطور باشم! اینطور بمونم. دوست دارم بهترین باشم، بهترین مال من باشه! من مال بهترین باشم. من برا خودت سوا کن!

برا آینده برنامه دارم! کمکم کن عملیش کنم! کمکم کن! دستمو بگیر توسختیا! نذار تنها بمونم! می خوام برا همیشه پیشت بمونم! قول میدم آدم بشم! بشم اونی که  تو دوست داری!

آقا نذار تو دلم بمونه تو این اخرین رمضان منو نبخشیدی! نذار تو دلم بمونه که از گناهام نگذشتی! نذار آبروم پیش اهل بیت بره! نذار فرشته هات منو چپ چپ نگاه کنن!

خیلی دوست دارم خدا