سلام! خوبید ایشالله؟ من که خوبم و خوش! و ملالی نیست جز دوری شما

1. داشتم به این فکر میکردم که نمیشه سخن رو بدون سلام و احوال پرسی شروع کرد!

2. یهو تغییر رویه دادم! نمیدونم چرا! گمون کنم یجور مرض باشه! خب یه مدت امون بدید ما هم میشیم همون علی سابق و از بی نامی در میایم! (بگو ایشالله!)

3. من کلا عنوانی ندارم! خودم هستم.

4. هر آن احتمال داره اینترنت من قطع بشه! پس شما رو منتظر (!) نمیذارم و حرفام رو میزنم.

5. کلا نظرت چیه؟ درباره همه چی؟ درباره وبلاگ؟ نوشته هام؟ زمونه؟ پایین؟ بالا؟ خسته نیستی؟ حوصله خندیدن رو داری؟

6. بهم حق میدی به بعضی از وبلاگا سر نزنم؟ وبلاگایی که هیچ حرفی از خودشون نزنند و مطالب بقیه رو کپی پیس میکنند!

7. بهم حق میدی که کمتر جواب نظرات بقیه رو بدم؟ وقتی درباره نوشته هام نظر نذارند!

8. بهم حق میدی وقتی از شما دور میشم نتونم درسام رو راحت بخونم؟!

9. بهم حق میدی پستت رو بخونم ولی نظر نذارم؟ چون نظری دربارش ندارم

10. بهم حق میدی وقتی حرف تو سینم باشه. بیخیال درسام بشم تا بزنمشون

11. بهم حق میدی گاهی پستتو نخونم؟ چون شاید اون پستت به مذاق اون وقتم نخوره.

بهم حق بده وقتی دوستون دارم بگم این نوشته رو گذاشتم فقط بخاطر اینکه سر صحبت رو با شما باز کنم.


+ شما دوستان مجازی من نیستید. دوستان واقعی من در دنیای مجازی هستید.

+ بخدا راست میگم!