1. ممنون که اومدی ادامه مطلب رو بخونی

1/5. اینکه من بی نامم نه اینه که از بی نامی خوشم میاد یا یا بی نامی رو نام خودم بدونم بلکه نمیدونستم نامم چی باشه خوبه! نامی برام پیدا کردی بگو!

2. یهویی رفتم تو کما! یهویی هم اومدم! بعضی ها ازم خیلی دلخورند! کاش منو ببخشند. شدیدا حق رو بشون میدم. تو نظرات خصوصی ازم گله کردند! خیلی شرمنده ام!

3. بعضی ها هم کلا با من قهر کردند! یکی بیاد بینمون میانجگیری کنه!

4. خیلی هم ظاهرا هنوز خبر ندارند که برگشتم! وای به حالم اگه بفهمند!

5. این یکی دو ماه که نبودم فرصت خوبی بود که تو درسم چند قدم خیلی خوب بردارم. کارای نکرده ام رو بدون مشغله ذهنی انجام بدم! ولی یک بدی داشت! اونم این بود که کلی یادداشت و خاطره و دلنوشته تو ذهنم می اومد و اون ها رو تو ذهنم آماده می کردم ولی جایی نمی نوشتم! برا اینکه از ذهنم نرند تیتراشون رو می نویسم! اگه فرصت شد یکی یکی میگمشون.

  ــ  زن بودن ممنوع! (مکاتب)

  ــ  جمع نقیضین محال است! (یادداشت، سیاست)

  ــ  مادر نمونه (خاطره)

  ــ  آموزش مطالعه درس (طنز)

  ــ  آموزش اصول سحر و جادوگری! (یادداشت)

  ــ  عکس نقیض (منطق)

  ــ  معرف های روز مره (منطق)

  ــ  کوروش مثلا کبیر (نگاه)

  ــ  سازمان روحانیت در مقابل دانشگاه بی بخار (نگاه)

  ــ  رسانه ها (یادداشت)

  ــ  علم و ایمان  (یادداشت)

  ــ  ملت آمریکا (یادداشت)

  ــ  ... فعلا فقط همین ها یادم مونده!


آه!   یک عالمه حرف است که باید بزنم!   /   ولی انگار زبانم شده پامال دلم!

+  ولی بالاخره می زنم!