آقا این چه وضعشه؟ واقعا دارم به تناقضات حاد اخلاقی میرسم! قبلن روی دیوار مدرسمون میزدند "با هم بخندیم، به هم نخندیم". الان رسما صدا و سیما داره بهمون میگه: "همه باهم، بهم دیگه بخندیم" من نمیفهمم! نه به اون ندادن مجوز به فیلم مهران مدیری و نه به این برنامه  ضعیف و مسخره [و گاهی بامزه] خنده بازار! یا اون فیلم قهوه تلخ که در صدا و سیما حتی اجازه پخش تبلیغاتش داده نشد ولی وزارت ارشاد کلی براش بشکن زد! یا این فیلم "قلاده های طلا" که معاونت سینمایی اون را بالا سرش گذاشت ولی یه معاونت دیگه توقیفش کرد! جشنواره فیلم فجر در مسابقه راهش نداد ولی پرویز شیخ طادی سیمرغ بلبریگن بهترین کارگردانیش را بهش داد! حالا بماند فیلم جدایی ها که نمایشگاه تناقضات بیکاران کشوری و لشکری بود. خو اینجوری نمیشه که! با این وضع که شما دارید ادامه میدید همه میفهمند که هیچی به هیچی بند نیست.حتی اون بازیگر هالیوود که دیشب اخبار نشون داد هم فهمید فقط امام زمانه که این مملکت را سرپا نگه داشته و گر نه همینجوری الکی نمیاد که شیعه بشه. لذا اینجانب رسما اعلام می کنم که صحبتهای علی دایی را قبول دارم و از ایشون و بیاناتشون دفاع میکنم. گفتم تا فردا نام ما را در لیست ساکتین و یا مردودین فتنه قرار ندن! آره عمو اینجوریه ما همیشه تو صحنه ایم