انکار هلوکاست از این جهت که یک انکار واقعه‌ی تاریخی ذکر میشه در بعضی کشورها از جمله آلمان و فرانسه یک جرم محسوب میشه. و هر فردی که کوچکترین تشکیک و یا سوالی در این زمینه بکنه یک مجرم به شمار میاد. وقتی هم از اونها ایراد میگیریم که آخه چرا حتی اجازه تحقیق رو هم نمیدید پس کو آزادی بیان؟ در پاسخ میگند که اگر کسی متجاوزانه بودن حمله صدام به ایران رو نفی کنه و یا درموردش تشکیکی ایجاد کنه اون به شما توهین کرده. و همینطور اگر کسی در مورد واقعیت تاریخی هلوکاست تشکیک ایجاد کنه به ملت یهود توهین کرده و این را یک توهین زشت و شرم آور میدونند![+]
   البته ادعا ندارم در کشور ما آزادی بیان هست و اینا ولی قضیه هلوکاست هرگز قابل مقایسه با حمله صدام به ایران نیست. و کاری نداریم که تا حالا بارها و بارها از سوی بسیاری از کشورهای خارجی و بعضی از جریانات داخلی این تشکیک و بلکه نفی متجاوز بودن صدام صورت گرفته. و کاری نداریم که در ایران سوال کردن و تحقیق در این زمینه ممنوع نیست و حتی نفی متجاوز بودن صدام در کشور ما جرم نیست بلکه صرفا یک توهین ابلهانه است.
   حرف من اینه که چه چپی باشی و چه راستی؛ آمریکا با خارج کردن منافقین از لیست تروریست‌ها توهین زشت و زننده‎ای به ما کرده یجور اینکه شما رو به فلانم هم حساب نمی‌کنم!