کسی نیستم که حرفم را واسه خوش آمد کسی بزنم و یا بخاطر خوش نیومدن بعضیا قورت بدم. آنچه که به نظرم باید بگم را میگم. سینم را سپر میکنم و میگم اقدام آقای قالیباف را دوست دارم، چرا در اکثر مواردی که سراغ دارم یک خانم و آقا در یک اتاق با هم کار میکنند و تمام وقت کنار هم هستند روابطشون از حدود متعارف خارج شده، و بعضا خانواده‌هاشون متلاشی شده. این یک واقعیته که منطق مشخص و محکمی داره؛ [نباید اجازه دهیم یک خانم در طول وقت اداری و در طی روزها و ماه‌ها ساعت تماس و معاشرتش با نامحرمان بیشتر از محرم، شوهر و فرزند او باشد، با گذشت زمان این موضوع کانون خانواده را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد.+].
ولی امروز یک اتفاق بدی در اهواز داره می افته که مجبورم درش شرکت کنم تا خبر تهیه کنم. و اون تجمع عده بخاطر برگزاری کنسرت مختلط احسان خواجه امیری! نمیدونم بعضیا چرا جوگیر شدند و هر چیزی را با لفظ مختلط میکوبن!؟ خو دانشگاه ها هم مختلطه بیاید در دانشگاه ها را هم ببندید!؟ طواف کعبه هم مختلطه بیاید جلوی حج رفتن مردم را بگیرید!؟ چرا با آبروی لفظ مقدس «حزب الله» بازی میکنید!؟ آیا لفظ اختلاط خود میشه منطق؟ میشه استدلال؟ تجمع و اعتراض های گوناگونی تو این مدت شرکت کردم، و این حق مردمه. ولی با منطق محکم نه بهانه های واهی.